God Morgon:)

Igår var verkligen världens bästa dag! Var vid mitt Hjärta o hade de allmänt trevligt:)
Han tog med mig ut på Högklint mitt inatten för han ville visa hur vackert de var att se visy uppifrån.
Världens finaste stjärnhimel o där stod vi och kramade om varandra o han sa att han älskar mig:)
Fick nyckel hem till hans place igår, för han ville att jag alltid skulle kunna komma in där:)
Så gullit!
Shit är verkligen kär  nu! Han är allt man söker hos en kille!
Kramgo, mysig, romantisk, snygg, underbar, fantastisk, snäll, kysser som en gud, bryr sig, ALLT!!!!!

Om 30 dagar bär de av till Rhodos i en vecka med klassen:) kul!
Vi ska guida o ha kul. Går inriktnig på Turism så :)

Nu sitter jag på lektion och filosoferar lite för mig själv^^
Men alla underbara människor ha en fantastisk dag idag så hörs vi sen!


"En dag är ingen dag, för den dagen var gårdagen men påverkar morgondagen"
Mitt egna lilla citat:)



Foto: Meee:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0