Magnus<3

Till mitt hjärta<3

De är en sak jag inte har berättat för dig. Jag är sjuk... Allvarligt sjuk.
De kan vara dödligt... Läkarna har inget botemedel för de.
Sjukdomen kallas kärlek.
Med andra ord jag är sjuk i dig!
Du har satt dig fast i min hjärna, som en fluga i ett spendelnnät.
Du är min ängel utan vingar.
Du har mitt hjärta i dina händer. Snälla skada de inte!
De har precis läkt o de tog tid...
Men jag tror att de är i rätta händer nu, för de ligger i dina...
Kan inte förstå att du valde en tjej som mig...
Är så oehört tacksam för allt du gjort, att du finns vid min sida.
Jag har en känsla i mig som jag aldrig känt förut.
En känsla jag inte trodde att jag hade.
Men du har fått fram den...
Trodde jag aldrig skulle kunna känna sähär för någon.
Jag känner mig älskad för första gången i mitt liv!
Jag älskar dig!
Tack för att du finns!



Foto:Mee


Foto:Meee

Kommentarer
Postat av: Linda Frisk

Svar: Tackar gumman:) usch vad tråkigt det är med lektion:(

2009-04-22 @ 08:56:13
URL: http://lindafrisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0