SaNDrA BloMbErG

När vi först såg varandra, va jag stöddig o dryg.
Jag ville visa vem som bestämde men du gav aldrig upp utan du fortsatte att kämpa.
Efter ett tag våga jag släppa dig närmre inpå mitt liv. Du fick mig att öppna mig o du accepterade
va man än sa. Vi började snabbt bli tajta, smög in till varandra på nätterna, spelade kort såg en film o skrattade o log!
Mina bästa minnen har jag med dig hjärtat. Du har hjälpt mig så otrolig mycket. Innan du kom va jag instängd o depimerad. Men du fick mig att inse hur fatatiskt livet kan vara, du öppnade mina ögon o fick mig att börja skratta igen. Tyvärr fick vi inte vara tillsammans så länge... O jag vet inte idag om jag någonsin kommer tillbaka igen... Men en sak vet jag och de e att du är den mest underbara fantastiska människa jag någonsin träffat! Jag älskar Dig Sandra så sjukt mycket! Finns här för dig alltid! Du är Min fina Ängel utan vingar<3 Du är en vän jag vill ha för alltid!
Min Underbara SaNdRA BloMBerG<3



        ÄLSKAR DIG MITT FINA HJÄRTA<3 DU BETYDER<3





Kommentarer
Postat av: Sandra din bästa vän.

Aw gud så fint gumman<3 började lipa.. Du är och kommer alltid finnas i mitt hjärta! Jag älskar dig. Våra stunder vi hade tillsammans är oförglömliga! Dom kommer alltid leva kvar och finnas i mitt hjärta<3 du och jag föralltid!

2009-03-29 @ 17:15:54
URL: http://sandrablomberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0